Jak zarezerwować wyzytę online

Zasady rezerwacji wizyty w Centrum Terapii Psyche:

  1. W celu dokonania rezerwacji wizyty u naszego specjalisty konieczne będzie dokonanie płatności online w systemie Przelewy24.
  2. Po wybraniu terminu zostanie on zablokowany na 1 godzinę. Brak dokonania płatności w tym czasie skutkuje anulowaniem rezerwacji.
  3. Potwierdzenie wizyty dokonuje się przez sms/email.
  4. Odwołanie wizyty jest możliwe nie później niż 24 godziny przed terminem rezerwacji. Skutkuje to zwrotem pieniędzy na konto.
  5. Odwołanie wizyty jest możliwe poprzez kliknięcie linku odwołującego z maila potwierdzającego rezerwację lub telefonicznie (również SMS) pod numerami telefonów: 798392910, 790289352.
  6. Nieodwołanie wizyty w regulaminowym czasie skutkuje brakiem możliwości zwrotu pieniędzy, nawet w przypadku nieprzyjścia na wizytę.
  7. Nie ma możliwości rezerwacji wizyty na ten sam dzień.
  8. Aby osoba niepełnoletnia mogła skorzystać z pomocy psychologa i psychoterapii wymagana jest pisemna zgoda obojga rodziców lub opiekunów prawnych.
  9. W zależności od metod pracy psychoterapeuty na pierwsze spotkanie zapraszani są tylko rodzice lub rodzice z nastolatkiem (dotyczy psychoterapii młodzieży).

Instrukcja rezerwacji wizyty przez stronę internetową:

  1. Kliknij „zarezerwuj wizytę”.
  2. Wybierz rodzaj usługi np. „Psychoterapia indywidualna – konsultacja”.
  3. Wybierz konkretnego psychoterapeutę/psychologa lub zaznacz opcję „dowolny”.
  4. Wybierz termin i godzinę wizyty.
  5. Uzupełnij swoje dane (imię i nazwisko, adres email, numer telefonu).
  6. Zaakceptuj politykę prywatności systemu Nakiedy i kliknij przycisk „dalej”.
  7. Kliknij „zarezerwuj i opłać online”.

Zasady reklamacji usług w Centrum Terapii Psyche:

  1. W przypadku konieczności zgłoszenia reklamacji można dokonać jej drogą mailową pod adresem kontakt@centrum-psyche.com.pl
  2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dane kontaktowe osoby składającej reklamację oraz opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji.
  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od jej otrzymania.
  4. W przypadku uwzględnienia reklamacji opłata za usługę zostanie zwrócona w terminie 7 dni.