Jak zarezerwować wyzytę online
Zasady rezerwacji wizyty w Centrum Terapii Psyche:
- W celu dokonania rezerwacji wizyty u naszego specjalisty konieczne będzie dokonanie płatności online w systemie Przelewy24.
- Po wybraniu terminu zostanie on zablokowany na 1 godzinę. Brak dokonania płatności w tym czasie skutkuje anulowaniem rezerwacji.
- Potwierdzenie wizyty dokonuje się przez sms/email.
- Odwołanie wizyty jest możliwe nie później niż 24 godziny przed terminem rezerwacji. Skutkuje to zwrotem pieniędzy na konto.
- Odwołanie wizyty jest możliwe poprzez kliknięcie linku odwołującego z maila potwierdzającego rezerwację lub telefonicznie (również SMS) pod numerami telefonów: 798392910, 790289352.
- Nieodwołanie wizyty w regulaminowym czasie skutkuje brakiem możliwości zwrotu pieniędzy, nawet w przypadku nieprzyjścia na wizytę.
- Nie ma możliwości rezerwacji wizyty na ten sam dzień.
- Aby osoba niepełnoletnia mogła skorzystać z pomocy psychologa i psychoterapii wymagana jest pisemna zgoda obojga rodziców lub opiekunów prawnych.
- W zależności od metod pracy psychoterapeuty na pierwsze spotkanie zapraszani są tylko rodzice lub rodzice z nastolatkiem (dotyczy psychoterapii młodzieży).
Instrukcja rezerwacji wizyty przez stronę internetową:
- Kliknij „zarezerwuj wizytę”.
- Wybierz rodzaj usługi np. „Psychoterapia indywidualna – konsultacja”.
- Wybierz konkretnego psychoterapeutę/psychologa lub zaznacz opcję „dowolny”.
- Wybierz termin i godzinę wizyty.
- Uzupełnij swoje dane (imię i nazwisko, adres email, numer telefonu).
- Zaakceptuj politykę prywatności systemu Nakiedy i kliknij przycisk „dalej”.
- Kliknij „zarezerwuj i opłać online”.
Zasady reklamacji usług w Centrum Terapii Psyche:
- W przypadku konieczności zgłoszenia reklamacji można dokonać jej drogą mailową pod adresem kontakt@centrum-psyche.com.pl
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dane kontaktowe osoby składającej reklamację oraz opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od jej otrzymania.
- W przypadku uwzględnienia reklamacji opłata za usługę zostanie zwrócona w terminie 7 dni.